Nieuws

Veelgestelde vragen

  • Wat doen jullie om cliënten en medewerkers te beschermen tegen het coronavirus?
    Wij monitoren alle cliënten zeer alert. Wij zijn alert op een eventuele verandering in de gezondheidssituatie. Vertoont een cliënt verkoudheidsklachten, temperatuurverhoging of lijkt een cliënt minder fit, dan schakelen wij de specialist ouderengeneeskunde in, deze is vanzelfsprekend ook actief betrokken.
    Indien een cliënt besmet is wordt de cliënt afgezonderd en in strikte isolatie verzorgd. Dit betekent dat hij/zij in de eigen kamer verblijft, met de deur gesloten. Dezelfde richtlijnen volgen wij met een verdenking op het Coronavirus.
    Onze medewerkers beschermen zichzelf goed om verdere besmetting te voorkomen. Zij dragen beschermingsmaterialen bij cliënten met het Cornavirus en verdenkingen op het Coronavirus en voor deze bescherming volgen wij de richtlijnen van het RIVM.

  • Welke afspraken gelden er bij een nieuwe opname?

    De meest recente afspraken bij een nieuwe opname kunt u navragen bij onze klantadviseurs. De klantadviseurs kunt u telefonisch bereiken via 078 625 55 00

  • Ik wil liever nog niet op bezoek bij mijn naaste, is dat erg?

    Natuurlijk bent u niet verplicht om op bezoek te komen. Graag wijzen wij u op de mogelijkheid om te (beeld)bellen.

  • Mag ik mijn huisdier meenemen tijdens het bezoek?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam varius massa et eleifend molestie. Aenean metus nunc, ornare eget nulla eu, rhoncus rhoncus augue. Nam non est nec felis vehicula porta.

  • Mag ik bij bezoek met mijn naaste buiten wandelen?

    Ja dit mag. Tijdens de wandeling verzoeken wij u om zich aan een aantal afspraken te houden: 

    • Vermijd drukke plekken. 
    • Neem de 1,5 meter afstand regeling in acht. 
  • Bekijk alle vragen